راهنمای خرید و ثبت نام
در این صفحه نحوه خرید از کارتریج شاپ را می گوییم.
خرید ازکارتریج شاپ بسیار ساده و راحت میباشد.
بدون نیاز به تائید ایمیل، می توان ثبت نام نمود و در همان لحظه خرید خودمان را نهایی کنیم.
اما بهتر است از یک ایمیل معتبر استفاده نمائیم تا بتوانیم با بخش خدمات و پشتیبانی سایت در ارتباط باشیم.
حساب کاربری شامل  نام کاربری( ایمیل ) و کلمه عبور  میباشد.
با ورود به حساب کاربری میتوان به منوهای پنل کاربری دسترسی پیدا نمود. برای مشاهده پنل کاربری پس از ورود به حساب کاربری روی لینک های حساب کاربری که در پایین سایت قرار دارد کلیک نمایید.
پنل کاربری شامل موارد زیر میباشد:
1- تاریخچه و جزئیات سفارش: تمامی سفارشات خود را در این قسمت مشاهده و پیگیری نمائید.
2- صورت های مالی من
3- آدرس های من: در هنگام پر کردن فرم های ثبت نام، میتوانید چندین آدرس تعریف نمائید و در هنگام ثبت سفارش از یکی از آنها جهت دریافت محصولات سفارش داده شده ، استفاده نمائید.
4- اطلاعات شخصی من: جهت تغییر نام ، آدرس ایمیل ، و رمز عبور از این منو استفاده نمائید. (تمامی اطلاعات شما نزد ما محفوظ می ماند و فقط جهت ارسال محصولات مورد استفاده قرار می گیرد)
چگونه سفارش خود را ثبت نمائیم و چگونه سفارش خود را پیگیری و ردیابی نمائیم؟
ثبت سفارش:
1- خلاصه سبد خرید : محصولاتمان را به سبد خرید می افزائیم و دکمه پرداخت نهایی را کلیک مینمائیم تا وارد صفحه خلاصه سبد خرید شویم.دکمه پرداخت نهایی به معنی اتمام خرید نمی باشد. در مرحله پایانی به صفحه پرداخت که دامنه شاپرک دات آی میباشد هدایت میشوید. این صفحه وابسته به بانک مرکزی میباشد و بانک ها و شرکت های متصل به شبکه شتاب فرایند خرید و دریافت وجه را از طریق این سایت انجام می دهند.
2- ورود به حساب : اگر قبلا وارد حساب کاربری خود نشده اید، در این مرحله وارد شوید یا اگر حسابی ندارد ، ثبت نام کنید.
3- آدرس : اگر قبلا آدرسی را وارد نکردید، در این مرحله آنرا وارد نمایید. و اگر قبلا وارد کرده اید، آدرس مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
4- ارسال : در این صفحه روش ارسال را مشاهده می نمایید. در این بخش شرایط و ضوابط و خدمات  را نیز تایید می کنید . لینک صفحه شرایط و ضوابط و خدمات در پایین سایت نیز قابل مشاهده است.
5- پرداخت : در این صفحه روش پرداخت را انتخاب می نمایید. پس از انتخاب پرداخت آنلاین وارد سایت شاپرک وابسته به بانک مرکزی شده تا مبلغ مورد نظر را پرداخت نمائید. کارت های بانکی تمامی بانکها قابلیت پرداخت آنلاین را دارا هستند به شرطیکه دارای رمز پویا باشید. جهت دریافت رمز پویا که پیامک میشود میبایست از سمت بانک مربوطه  اقدام نمایید.
6- پس از پرداخت مجددا به سایت باز می گردید.
7- می توانید فاکتور خود را از بخش تاریخچه سفارشات با فرمت PDF دانلود نمایید.
پیگیری (ردیابی) سفارشات:
پس از ثبت سفارش و تائید آن، محصولات بدست مشتریان خواهد رسید. یک سفارش پس از ثبت در وضعیت های مختلفی قرار می گیرد. با ورود با حساب کاربری ، در پنل کاربری روی "تاریخچه و جزئیات سفارش" کلیک نمائید. در این قسمت تمامی سفارشات و وضعیت های آنها قابل رویت است.
انواع وضعیت ها:
1- در حال بررسی و آماده سازی. در ابتدای سفارش در این مرحله قرار دارد.
2- پذیرش پرداخت: به این معنی است که سفارش شما به روش پرداخت آنلاین با موفقیت تائید شده است.
3- ارسال شد: یعنی محصول از سوی فروشگاه ارسال شده است.
4- تحویل شد: یعنی محصول توسط مشتری دریافت شد.
5- لغو شد: یعنی سفارش بدلایلی لغو شده است.
6- استرداد شد: یعنی سفارش از سوی مشتری برگردانده شد.
7- خطا در پرداخت: یعنی پرداخت آنلاین بدرستی به پایان نرسید.
برای کسب اطلاع در مورد گارانتی محصولات و همچنین ضوابط و شرایط و خدمات فروشگاه به لینک های پایین سایت رجوع کنید.
امیدواریم خریدی لذت بخش توام با اطمینان داشته باشید